فرید اسماعیل زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین بارندگی استان فارس از ابتدای سال زراعی گذشته تا 20 آبان 96 صفر بوده است.
وی اظهار داشت: ناپایداری های جوی که در روزهای گذشته این استان متاثر از آن بوده تا پایان امروز یکشنبه بطور پراکنده در فارس وجود دارد و ممکن است که افزایش ابر و بارش های پراکنده در بعد از ظهر امروز نیز در برخی مناطق استان فارس وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: در اوایل روز دوشنبه نیز ممکن است در بعضی مناطق جنوب غربی استان فارس شاهد ناپایداری های جوی جزئی و خفیف باشیم.
رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس اضافه کرد: از فردا دوشنبه امواج ناپایدار از فارس خارج و پیش بینی می شود که آسمانی صاف و نهایتا تا قسمتی ابری در سراسر این استان حاکم شود.
وی اظهار داشت: دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پدیده خاصی در فارس وجود ندارد اما از چهارشنبه مجددا سامانه بارشی جدیدی از نواحی غربی وارد این استان می شود و تا اوایل هفته آینده اغلب نقاط استان را تحت پوشش بارندگی قرار خواهد داد.
اسماعیل زاده اضافه کرد: برای پنجشنبه و جمعه آینده نیز انتظار بارش در اغلب نقاط استان فارس به ویژه مناطق شمالی این استان وجود دارد.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.