دکتر سید امیررضا مصباحی، شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:با رسیدگی فوری و با تلاش پزشکان متخصص این مرکز درمانی و پس از اعمال جراحی، بانوی مصدوم از مرگ حتمی نجات یافت وهم اکنون این بیمار در وضعیت کما به سر می برد.
وی افزود: این بیمار دچار شکستگی های متعدد در سر، پا و دست است که هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی بستری است و متاسفانه وضعیت هوشیاری بانوی مصدوم زیاد مطلوب نیست.
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت:این بانوی مصدوم از لحاظ مالی وضعیت مناسبی ندارد و تاکنون هیچ یک از ارگان ها و نهادهای بیمه ای و حمایتی مسئولیتی در این زمینه به عهده نگرفته اند و از تامین هزینه های درمانی مصدوم در بلاتکلیفی است.
مصباحی با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی بر اساس عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود اقدامات درمانی لازم را انجام داده که هزینه های سنگینی نیز در بر داشته است گفت: همه این اقدامات بی دریغ و بدون چشمداشت انجام شده و تا انتها نیز هیچ گونه خدمت درمانی از نامبرده دریغ نخواهد شد.
وی از نهادهای قانونی و حمایتی درخواست کرد در اسرع وقت و به صورت قانونی تمهیدات لازم برای پوشش های بیمه ای و حمایتی چنین بیمارانی بیندیشند.
هفتم آبان 97سقوط درخت بر پیکر این خانم 38 ساله که درحال عبور از خیابان قصردشت شیراز بود،باعث مصدومیت شدید وی شد.
شهردار منطقه یک شیراز گفته بود: تعدادی از درختان خیابان قصردشت شیراز دچار نوعی آفت مسری به نام سوسک طوقه خوار شده اند که این آفت منجر به پوکی و سقوط درختان می شود.
حمیدرضا اسماعیلی 13 آبان 97 در مصاحبه با ایرنا افزود:سرعت انتشار این آفت در درختان چنار و نارون بیشتر است و بعضی از درختان خیابان قصردشت به این آفت دچار شده اند و یکی از این درختان بر روی یک زن سقوط کرد و موجب آسیب دیدگی شدید وی شد.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.