به گزارش ایرنا وینگو بگوویج، عصر یکشنبه پس از تساوی تیمش مقابل قشقایی شیراز، افزود: می کوشیم تا در ادامه بازی ها خط دفاع را ترمیم کنیم چرا که بازی های سختی را پیش رو داریم.
وی اضافه کرد: همانگونه که پیش بینی می شد دیدار برابر قشقایی شیراز که در خانه بازی می کرد بسیار دشوار بود و رد و بدل شدن 6 گل نشان دهنده بازی زیبای هر 2 تیم بود که تماشاگران از این دیدار پُر گل لذت بردند.
مربی اهل کشور کروواسی ادامه داد: بدون تردید از خط دفاع راضی نیستم چرا که در این دیدار پس از اینکه هر بار از حریف جلو افتادیم بی درنگ گل خوردیم که این آمار خوبی نیست.
بگوویچ تاکید کرد: گرفتن یک امتیاز از تیم خوب قشقایی شیراز برای ما بسیار خوب بود اگر چه می توانستیم پیروز میدان هم باشیم که اینگونه نشد با این حال از بازیکنانم به دلیل تلاشی که کردند راضی هستم.
دیدار تیم های قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان، عصر یکشنبه در هفته نهم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه پُرگل سه بر سه مساوی پایان یافت.
تیم گل گهر سیرجان هم اینک با 17 امتیاز صدرنشین است و تیم قشقایی شیراز هم با 12 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی می کنند و در پایان نیز 2 تیم اول و دوم جدول، جواز حضور به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.