این اظهارات پس از آن مطرح شد که برخی سایت های خبری استان فارس خبر تعطیلی برخی مراکز به دلیل تبلیغ آموزه های ضد فرهنگی و مغایر با ارزش های ایرانی و اسلامی را منتشر کرده بودند.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هیچ یک از آموزشگاه‌های موسیقی در روزهای اخیر تعطیل نشده اند، گفت: معلوم نیست بر اساس خبر یادشده کدام آموزشگاه و در کجا تعطیل شده است.
مهدی رنجبر ادامه داد: برای تعطیلی اینگونه مراکز، براساس روال معمول، اداره اماکن، نامه‌ای به اداره ارشاد مبنی بر تخلف آموزشگاهی ارسال می‌کند تا مراتب به اطلاع این اداره برسد که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.
همچنین معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس درخصوص بسته شدن مهدکودک‌ها به ایرنا گفت: هیچ یک از مهدکودک‌های فارس به دلایل نامبرده پلمب نشده است.
معصومه فروتن بیان داشت: در صورت بروز تخلف باید کمیته تخصصی تشکیل شود و موارد تخلف در کمیسیون ماده 26 مطرح شود و سپس روال تعطیلی مهدکودک مد نظر صورت گیرد.
وی ادامه داد: حتی اگر موضوع پلمب فوری یک مهدکودک درخواست شود، ابتدا اداره کل بهزیستی، شورای معاونین و معاونت اجتماعی در جریان امور قرار خواهد گرفت.
معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس تاکید کرد: هیچ مهدکودک و مرکز مشاوره‌ای تحت نظارت سازمان بهزیستی در استان فارس پلمب نشده است.
همچنین رئیس صنف پلاستیک و اسباب بازی استان فارس ضمن ابراز بی اطلاعی از بروز تخلف در خانه‌های بازی بیان کرد: در صورت پلمب هر یک از خانه‌های بازی مراتب به اطلاع صنف اسباب‌بازی خواهد شد و تا امروز مطلبی در این باره مطرح نشده است.
عبدالمحمد شرقی افزود: تمامی این مراکز مجهز به دوربین‌های مدار بسته هستند و تا صلاحیت آن‌ها توسط اداره اماکن تایید نشود، فعالیت نمی‌کنند و درصورت بروز هرگونه اعمال غیرقانونی، اقدام فوری نسبت به تعطیلی مرکز مدنظر صورت می‌گیرد.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.