روزنامه سبحان عنوان نخست شماره روز پنجشنبه را از سخنان رئیس جمهوری برگزیده و از قول دکتر حسن روحانی نوشته است: به جز چند کشور معلوم الحال، هیچ کس در کنار آمریکا قرار ندارد.
روزنامه عصر مردم 'برخورد قاطع وزیر خارجه عراق با بدگویی نماینده عربستان در اتحادیه عرب' را به عنوان تیتر نخست پنجشنبه برگزیده است.
روزنامه طلوع نیز مصاحبه ایرنا با قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس را به عنوان تیتر یک برگزیده و با درج عکسی از حجت الاسلام علی سقاچی این عبارت را برجسته کرده است: 'محیط مساجد فارس زنده نیست'.
روزنامه خبرجنوب نیز عنوان نخست شماره روز پنجشنبه خود را به بازتاب اظهارات علی کاظمی عضو هیات رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اختصاص داده و نوشته است: 'با موافقت مقام معظم رهبری انجام می شود/ یک میلیارد دلار کمک به تولید و اشتغال'.
'تماشا' دیگر روزنامه چاپ شیراز هم گزارشی اقتصادی را با فونت درشت در صفحه نخست بازتاب داده است: 'بازار کفش شیراز و پای لنگ اقتصاد'.
روزنامه نیم نگاه هم دیدگاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز درباره لزوم جمع آوری دستاوردهای همایش طب در سیره نبوی و همچنین سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس درباره چشم انداز توسعه شهر صدرا را در صفحه نخست برجسته کرده است.
روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز که 'پیمان بهادری' صاحب امتیاز و مدیرمسئول آن، همزمان مدیریت حوزه ریاست دفتر شهردار شیراز را برعهده دارد نیز 'خانه سازی در خانه گسل' را به عنوان تیتر یک برگزیده و نوشته است: در بخش هایی از بلوار حسینی الهاشمی شیراز سنگ آهک به صورت خرد شده و شیب تند است که سبب ناپایداری در خاک می شود.
روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز تا لحظه انتشار این خبر در اختیار دفتر ایرنا قرار نگرفته و در پایگاه اطلاع رسانی این نشریه بارگزاری نشده است.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.