به گزارش ایرنا تنها نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال مردان کشور همه ساله با مشکلات مالی مواجه است و امسال هم با همین معضل دست به گریبان است.
با اینکه بازیکنان این تیم در هشت هفته گذشته حقوقی دریافت نکردند اما این مشکلات باعث نشد بازیکنان جوان ارژن خوب نتیجه نگیرند و مدعی صعود نباشند.
شاگردان حمید رضا کمالی، سر مربی تیم ارژن که تا هفته هشتم در رده دوم جدول قرار داشتند، بدون چهار بازیکن اصلی که مصدوم هستند در قم مغلوب تیم سوهان محمد این شهر شدند و رده دوم را از دست دادند.
این تیم در هفته نهم فردا (جمعه) به مصاف تیم شهرداری ساوه می رود تا با شکست این تیم انتهای جدولی و توقف تیم های حفاری اهواز و سوهان محمد قم، دو باره به رده دوم جدول باز گردد.
تیم ارژن شیراز در هفته نهم این رقابت ها با اینکه چند بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد اما توان بردن تیم شهرداری ساوه را در خانه و با حمایت تماشاگران دارد.
کمالی، سرمربی تیم ارژن به خوبی می داند که شاگردانش باید تمام فکر و ذکر خود را معطوف به این بازی کنند تا کارشان مقابل تیم انتهای جدولی گره نخورد و سپس منتظر شنیدن توقف تیم های بالای جدول باشند.
در پایان هفته هشتم، تیم گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته همچنان با 22 امتیاز پیشتاز است و فاصله خود را با تیم های دوم و سوم جدول زیادکرده است.
همچنین تیم ملی حفاری اهواز با 15 امتیاز و سوهان محمد قم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب دوم و سوم جدول هستند.
تیم ارژن با 14 امتیاز چهارم است و تیم شهرداری ساوه هم با چهار امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.
در رقابت های فوتسال برتر مردان کشور 14 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان، تیم قهرمان این رقابت ها به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا در سال 2019 شرکت خواهد کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.