معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه فسا شامگاه پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی روستای مقابری به مناسبت هفته دولت به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع، 30 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه می شود.
سلیمان کرمی افزود: آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای پانل، برا روز، یوزدان و نارک قاسمی به طول 11 کیلومتر از توابع بخش مرکزی با اعتبار 12 میلیارد ریال، آبرسانی به مجموعه جنگل با اعتبار 11 میلیارد ریال و افتتاح شرکت نمایندگی ایران خودرو با اعتبار 60 میلیارد ریال از دیگر پروژه های هفته دولت بود.
وی با اشاره به کلنگ زنی مجتمع بزرگ خیر ساز فرهنگیان دکتر رونقی با اعتبار 60 میلیارد ریال و کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه شهر ششده با اعتبار 15 میلیارد ریال در هفته دولت، اظهار داشت: در این هفته، مدرسه بامداد با اعتبار 25 میلیارد ریال و آزمایشگاه جدید بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) با اعتبار 23 میلیارد ریال در شهرستان فسا افتتاح شد.
دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است. در این هفته ضمن تبیین خدمات دولت و بهره برداری از طرح های مختلف، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که هشتم شهریورماه 1360 در انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین به شهادت رسیدند، گرامی داشته می شود.
شهرستان فسا در جنوب شرقی شیراز واقع است.
9653/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.