مکان: کالیفرنیا، آمریکا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، ­شمار تلفات آتش سوزی های گسترده در ایالت کالیفرنیای آمریکا به 10 نفر رسید .

آتش سوزی نزدیک منطقه «ردینگ» تبدیل به مرگبار ترین آتش سوزی در میان 20 آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا شده است که پیش از این موجب کشته شدن 9 نفر از جمله 2 آتش نشان شده بود.

پیشروی آتش جنگل، مناطق جنوب شرق لس آنجلس را مورد تهدید قرار داده و به منظور مهار آن، روز جمعه صدها آتش نشان برای جلوگیری از گسترش آتش بسیج شده اند؛ آتشی که بیم آن می رود هزاران خانه در یک منطقه کوهستانی واقع در جنوب شرق لس آنجلس را در کام خود ببلعد.

بیش از 21 هزار تن از سکنه حواشی دریاچه السینور از این محل تخلیه شده اند. به دلیل وزش باد و گیاهان خشک شده، این آتش سوزی، در فاصله بین پنج شنبه شب تا روز جمعه، به سرعت گسترش یافته است.

مقامات آتش نشانی کالیفرنیا اعلام کرده اند که از زمان آغاز آتش سوزی ها در روز سه شنبه در کوه های «سانتاآنا»، آتش بیش از 7200 هکتار از مناطق جنگلی را ویران کرده است. در حالی که دمای هوا افزایش یافته و وزش بادهای شدید طی دو روز آینده در ساحل غربی پیش بینی شده است، فرماندار این منطقه، وضعیت اضطراری در منطقه السینور اعلام کرده است.

این آتش سوزی تنها یکی از آتش سوزی هایی است که طی تابستان سال جاری میلادی ایالت کالیفرنیا را در بر گرفته است. بر اساس اعلام مقامات آتش نشانی، این آتش سبب از بین رفتن 1100 خانه شده که 51 درصد از خانه های این منطقه را شامل می شود.

این در حالی است که تصاویر اولیه از مظنون اصلی آتش سوزی غیر قابل مهار این ایالت منتشر شده است.

این فرد «فارست گوردون» 51 ساله است که اگر اتهامش ثابت شود، به حبس ابد محکوم خواهد شد.

 

wire-3917602-1533953242-101_634x398

 

او متهم است که موجب بروز آتش سوزی ای شده که در بیش از 4 روز جنگل ملی کلیولند را می سوزانده و هنوز هم در حال گسترش است.

 

مکان: کالیفرنیا، آمریکا

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.