مکان: قاهره، مصر/ منبع:هاف پست عربی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در جریان یک مصاحبه تلویزیونی سخنان مجری بخش « اسأل الرئیس»(از رئیس جمهور بپرس) در برنامه«حکایه الوطن»(حکایت میهن) را زمانی که از وی پرسش یک شهروند مصری که پرسیده بود سرنوشت طرح ها و پروژه هایش که آنها را آغاز کرده در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری آتی پیروز نشود چه می شود را قطع کرد و با صدای بلند قهقهه زد.

مجری برنامه گفت که یکی از شهروندان از استان«الدقهلیه» می پرسد:« اگر رئیس جمهور در انتخابات پیروز نشود، آیا رئیس جمهور جدید پروژه هایی که وی(السیسی) آغاز کرده را کامل می کند؟»

122

در این لحظه السیسی سخنان مجری را قطع کرد و قهقهه زد و پس از آن خطاب به جوانی که پرسش را مطرح کرده بود گفت:« خب، ابو خلیل»سپس از مجری خواست که پرسش را ادامه دهد.

السیسی همچنین گفت که پروژه ها و طرح هایی که وی آنها را اعلام کرده است خلق الساعه نیست و پیش از آن که وی به قدرت برسد در حال بررسی بوده است و درباره برخی از آنها طی سی یا چهل سال گذشته بررسی و مطالعه در جریان بوده است.

وی در ادامه گفت که ساخت کشورها بین 16 تا 20 سال زمان می برد لیکن وی تلاش می کند که کشور مصر را در فقط 8 سال بازسازی کند و اجرای همه پروژه ها و طرح ها ادامه پیدا می کند و فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور باشد.

السیسی فعالیت های کنفرانس حکایه الوطن را که سه روز در قاهره پایتخت مصر برگزار شد با اعلام کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری آینده به پایان رساند.

 

مکان: قاهره، مصر

منبع:هاف پست عربی

 

این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.