مکان: کرانه باختری،فلسطین/ منبع: خبرگزاری فرانسه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، یک نوجوان فلسطینی معترض با استفاده از قلاب سنگ به سمت نیروهای امنیتی اسرائیلی طی درگیری فلسطینی ها با این نیروها در ادامه اعتراض های آخر هفتگی علیه غصب زمین های فلسطینی ها در روستای کفر قدوم در کرانه باختری اشغالی توسط اسرائیلی ها، سنگ پرتاب می کند.

در همین حال، کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین طی بیانیه ای اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی امروز با یورش به تظاهرات فلسطینیان در مخالفت با ساخت دیوار حائل و شهرک های یهودی نشین در مناطق مختلف کرانه باختری، به سوی معترضان گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند.

در این بیانیه آمده است که معترضان ضمن مخالفت با ساخت دیوار حائل خواهان باز شدن مسیر باغ های زیتون واقع در طرف دیگر دیوار حائل و جمع آوری آن شدند. 

در بخش دیگر بیانیه مذکور تصریح شده است که نظامیان اسرائیلی با تلاش برای جلوگیری از ورود فلسطینی ها به باغ های زیتون، این تظاهرات را به درگیری و خشونت کشاندند.

در پایان این بیانیه همچنین گفته شده که اسرائیل تنها به تعدادی از اهالی منطقه نعلین در کرانه باختری اجازه ورود و جمع آوری زیتون از باغ های واقع در طرف دیگر دیوار حائل را داده اند.

 

مکان: کرانه باختری،فلسطین

منبع: خبرگزاری فرانسه

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.