مکان: هانوی، ویتنام/ منبع: تی آر تی ترکیه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، بازیگر استرالیایی که شباهت خیره‌ کننده‌ ای به «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دارد، از خاک ویتنام اخراج شد.

«هنری هاوارد ایکس» بدل کیم جونگ اون پس از اخراج، سیاست عدم مدارای حکومت ویتنام را محکوم کرد.

هنری هاوارد ایکس کمدین ساکن هنگ کنگ، صبح امروز دوشنبه در پرسش و پاسخ با ‌خبرنگاران و روزنامه نگاران ‌داخلی و خارجی در محل هتل اقامت خود، استدلال و دلیلی را که حکومت کمونیست ویتنام برای اخراج او از این کشور مبنی بر بی اعتبار بودن روادیدش ارائه کرد، اقدامی مخدوش و انحرافی دانست. 

 

D0ONC1EXgAEXDnC

 

هووارد ایکس در بخش دیگری از سخنان خود به شوخی گفت: به نظرم دونالد ترامپ واقعی آدم شوخ طبعی است که تقلید کننده او هنوز اجازه یافته در ویتنام بماند. حالا دلیلش یا این است یا این که آنها پول بلیط برگشتش به کانادا را ندارند. 

وی افزود علت اصلی اخراج من از ویتنام این است که من با سر و صورت مشابه رهبر کره شمالی به دنیا آمده ام و موضوع حساسیت زا همین است.

 

D0ONC1wXQAEh0GU

 

بدل دونالد ترامپ هم که کانادایی تبار است فعلا اجازه دارد در ویتنام بماند، اما حق ندارد از دونالد ترامپ در ملا عام تقلید کند. به عبارت دیگر وی حق ندارد صورت و مو‌های خود را به شکل دونالد ترامپ در آورد.

بدل کیم جونگ اون و «راسل وایت» بدل دونالد ترامپ روز جمعه این هفته نشست خاص خود را در مرکز هانوی برگزار کردند. سپس ده‌ ها مامور پلیس یک ایستگاه تلویزیون محلی که در آن با این دو نفر مصاحبه انجام شد، مستقر شدند و از آنها خواستند به اقدامات خود پایان دهند. 

 

1550906213679

 

هووارد ایکس در ماه ژوئن گذشته نیز هنگامی که دونالد ترامپ و کیم جونگ اون نخستین بار در سنگاپور دیدار کردند برای مقامات این کشور مشکل ساز شده بود. وی در فرودگاه سنگاپور به دست نیرو‌های امنیتی بازداشت شده بود و از وی خواسته بودند از محلی که نشست کیم جونگ اون و دونالد ترامپ برگزار می‌ شود، دور شود. 

دونالد ترامپ و کیم جونگ اون قرار است روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در هانوی پایتخت ویتنام دیدار کنند. 

 

مکان: هانوی، ویتنام

منبع: تی آر تی ترکیه

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.