مکان: آمریکا/ منبع: روزنامه نیویورک پست

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، ایجاد یک لینک اینترنتی خودکار در تازه ترین توییت «رودی جولیانی» وکیل و دستیار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا باعث دست انداختن ترامپ شد. این لینک خواننده را به این عبارت هدایت می کرد: «دونالد جی ترامپ خائن به کشور ما است.» 

جولیانی در توییت خود نوشته بود: «مولر درست پیش از آنکه رئیس جمهور راهی نشست گروه 20 شود یک کیفرخواست تنظیم کرد. او در ماه ژوئیه نیز درست پیش از آنکه رئیس جمهور راهی هلسینکی شود ادعانامه ای علیه روس ها مطرح کرد. در هر مورد می توانست این کارها را زودتر یا دیرتر انجام دهد. خارج از کنترل! لطفا نظارت شود.»

 

DthRJmUUUAAufe9

 

اشتباه جولیانی آنجا بود که فاصله ویرایشی میان دو عبارت G-20 (گروه بیست) و in (در) را رعایت نکرد و یک هایپرلینک ایجاد کرد. هایپرلینک کلمه یا عبارتی است که با کلیک کردن روی آن، کاربر به یک صفحه دیگر در اینترنت هدایت می شود. (اینجا) مخالفان ترامپ در فضای مجازی به سرعت با پرداخت هزینه این صفحه، آن را از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی خریداری و ثبت و جمله «دونالد جی ترامپ خائن به کشور ما است» را در آن ثبت کردند.

هر چند جولیانی تاکنون به اشتباه خود واکنش نشان نداده است اما فعالان اینترنتی او را که پیشتر مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور امنیت سایبری بود به تمسخر گرفتند.

 

مکان: آمریکا

منبع: روزنامه نیویورک پست

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.