در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، بازدیدهای دوره‌ای آشنایی با اندیشه امام، ویژه دانشجویان، در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان برگزار می‌شود.

در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، بازدیدهای دوره‌ای آشنایی با اندیشه امام با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، در نگارستان امام خمینی(س) این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)،  در راستای ترویج اندیشه امام خمینی(س)، آشنایی نسل جوان با اندیشه و وصیت‌نامه امام، افزایش کیفیت دروس مرتبط با علوم اسلامی و اندیشه امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، بازدیدهای دوره‌ای و کلاس آموزشی ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان تحت پوشش دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

در طول این برنامه‌ها،  طی 20 جلسه  کلاس آموزشی 2 ساعته به صورت تعاملی و با اجرای برنامه‌های متنوع چند رسانه‌ای فرهنگی و هنری با حضور 2400  دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد طی دو ماه(اردیبهشت و خرداد 1402) این دانشجویان ضمن بازدید از نگارستان امام خمینی(س) با اهداف، برنامه‌ها  و دستاوردهای مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) آشنا می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.