همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(س) مراسم بزرگداشتی در شهر خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام خمینی(س) راه رسیدن به سعادت و عزت را به ملت ما هدیه کردند، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام ناب محمدی(ص) را در برابر سکولار و سیطره استکبار جهانی به اهتزاز درآورد و به دنیا نشان داد انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی، نه غربی ابهت پوشالی شرق و غرب را به زیر می‌کشد و امروز تمامی آزادیخواهان جهان پیرو مکتب امام امت هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف‌آبادی  در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در  بیت تاریخی حضرت امام در خمین با اشاره به حرکت انقلابی امام امت اظهار داشت: امام خمینی(س) راه رسیدن به سعادت و عزت را به ملت ما هدیه کردند و با نهضت و مکتب انسان‌ساز اسلامی، اسلام ناب محمدی را به مردم دنیا و آزادی‌خواهان دنیا و ملت مسلمان ایران عرضه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هدایت‌ها و تدابیر امام و مقام معظم رهبری در طول بیش از 4 دهه انقلاب اسلامی سبب شد تا امروز در قله‌های بلند اقتدار و توانمندی قرار بگیرد به طوری که مقایسه دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی تاثیر مکتب امام راحل در پیشرفت‌های نظامی، پزشکی، کشاورزی و علم آموزی را نشان می دهد.

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام ناب محمدی(ص) را در برابر سکولار و سیطره استکبار جهانی به اهتزاز درآورد و به دنیا نشان داد انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی، نه غربی ابهت پوشالی شرق و غرب را به زیر می‌کشد و امروز تمامی آزادیخواهان جهان پیرو مکتب امام امت هستند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: پس از عروج ملکوتی امام راحل زمام امور به رهبری معظم انقلاب اسلامی رسید که معظم له با اقتدار تداوم بخش مکتب باصلابت و افتخارآفرین امام راحل و حافظ این مکتب در مقابل تحریف بوده‌اند و امروز کشورمان با هدایت و تدبیر ایشان در اوج اقتدار، توان و قدرت قرار دارد.

وی ادامه داد: البته برخی مشکلات در کشور وجود دارد که برای عبور از مشکلات به روحیه جهادی و انقلابی نیاز داریم؛ هرچند براساس اعلام کارشناسان بین‌المللی، حدود 30 درصد از وضعیت اقتصادی کشور متأثر از جنگ اوکراین، کرونا و خشکسالی است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: راه انقلاب را تاکنون به درستی آمده و کشور چندان با وضعیت ایده آل فاصله ندارد و بنابراین باید با وحدت و همراهی بتوانیم راه پرافتخار موفقیت، توسعه و سربلندی را در سایه منویات ولایت فقیه با سرعت بیشتری طی کنیم.  ولایت فقیه میراث بزرگ امام راحل است و تبلور آن در شخصیت مقام معظم رهبری است که امروز ستون  وحدت و انسجام ملت قهرمان ایران محسوب می‌شود.

وی در پایان با انتقاد از اتفاقات جشنواره کن، گفت: ساخت فیلم عنکبوت مقدس نمونه ای از بی‌هنری انسان‌های خودفروخته است و آنها باید بدانند که در جامعه ایران اسلامی هیچ جایگاهی ندارند و ملت ایران پشتیبان و حامی هنرمندانی هستند که در هر جایگاهی نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب پایبند باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.