علیرضا کیخا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی دیگر از مصوبات سفر وزیر کشور به سیستان توزیع ماهیانه 200 لیتر نفت و یا گاز مایع بین همه خانوارهای حوزه سیستان بود که پیگیری های لازم برای اجرایی شدن این مصوبه در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: برای دریافت سبد غذایی هلال احمر روستاهایی که متاثر از خشکسالی هستند در شهرستان های پنج گانه سیستان(زابل، زهک، هامون، نیمروز و هیرمند) باید به فرمانداری ها معرفی شوند.
سرپرست فرمانداری هامون اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی روستاهای این شهرستان به سب خشکسالی دچار خسارت شده اند باید سبد غذایی هلال احمر در همه ی این روستاها توزیع شود.
وی با بیان اینکه هامون تنها شهرستانی محسوب می شود که در حوزه سیستان با معرفی فقط چند روستا برای دریافت این کمک موافقت نکرده است، افزود: تاکنون هیچ بسته ایی را تحویل نگرفته ایم مگر اینکه این امداد رسانی تمام روستاهای این شهرستان را شامل شود.
سرپرست فرمانداری هامون خاطر نشان کرد: 300 هزار تومان به سرپرستان خانوارهای روستاهای تا شعاع 20 کیلومتر از این شهر به عنوان کمک هزینه معیشتی پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا امروز/پنجشنبه/ در مراسمی زینب علمی عضو شورای شهر محد آباد، مدرس دانشگاه و عضو مشاوران جوان استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان بخشدار مرکزی و رئیس راهداری شهرستان هامون معرفی شد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.