حسن اعرابی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان ها متشکل 2 هزار و 65 حاجی از 11 تا 14 مرداد با هفت پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان برای انجام فریضه حج تمتع به مکه مکرمه مشرف می شوند.
وی افزود: هواپیمای ایرباس 330 سعودی ساعت 23 و پنج دقیقه پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شود و بر اساس برنامه ریزی ساعت 45 دقیقه بامداد جمعه با سوار کردن حجاج این فرودگاه را به مقصد جده ترک می کند.
مدیر کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان ادامه داد: 295 زائر با این پرواز به مکه مکرمه اعزام می شوند.
اعرابی مقدم تصریح کرد: 11 کاروان از مجموع حجاج تمتع اعزامی سیستان و بلوچستان به مکه مکرمه با حدود هزار و 500 نفر اهل سنت هستند.
وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای راحتی حجاج در زمان حضور در فرودگاه بین المللی زاهدان از همراهیان آنان خواست با تعداد کمتر به منظور انجام مراسم بدرقه در فرودگاه حضور یابند تا منجر به ایجاد ترافیک نشود.
مدیر کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به مجازات های سنگین حمل داروهای با ترکیب مخدر در کشور عربستان از زائران می خواهیم از حمل این گونه داروها اجتناب کنند.
اعرابی مقدم هر هفته پرواز شرکت های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا و قشم ایر از فرودگاه بین المللی زاهدان به نقاط مختلف کشور انجام می شود.
به گزارش ایرنا هر هفته بیش از 80 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و تعدادی پرواز در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می شود.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.