به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی روز یکشنبه در نشست هماهنگی اعزام کاروان نیکوکاری هلال احمر به مناطق محروم خاش اظهار داشت: با وجود مشکلات در حوزه های مختلف مردم همواره پای کار هستند لذا می طلبد فعالیت ها و خدمات در بخش های مختلف با کمک دولت و مشارکت دادن سمن ها و انجمن های مردم نهاد گسترش یابد.
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان نقش تعیین کننده ای در حفظ مرزها و تامین امنیت و توسعه کشور دارند بر این اساس باید زمینه افزایش پشتیبانی از آنان بیش از گذشته فراهم شود.
فرماندار خاش تصریح کرد: با بسیج امکانات و ارتباط همه جانبه مردم و مسئولان خاش همراه با کمک خیران از جمله تلاش گران در عرصه های هلال احمر، سپاه و ارتش و نهادهای دیگر امیدواریم سطح ارائه خدمات به اقشار محروم ارتقا یابد.
یوسفی اظهار داشت: در رابطه با سفر کاروان نیکوکاری با مشارکت هلال احمر استان های مختلف کشور آماده ارائه هر گونه امکاناتی به تیم های خدمتی هستیم.
وی مقابله با حاشیه نشینی و معرفی جذابیت های گردشگری و ظرفیت های خاش را از اولویت های دولت عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه خاش نیز گفت: سپاه همانگونه که مدتی قبل با ارتش در خصوص طرح های محرومیت زدایی همکاری داشت در رابطه با تجهیز و راه اندازی بیمارستان صحرایی هلال احمر نیز همکاری خواهد کرد.
به گزارش ایرنا حسین کتابدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این نشست از آمادگی اعزام کاروان نیکوکاری هلال احمر با مشارکت سیستان و بلوچستان و استان های همجوار به بخش محروم ایرندگان خاش خبر داد.
وی تاکید کرد: با توجه به عمق خشکسالی ها در سیستان و بلوچستان طرح ملی 'نذر آب' در قالب پروژه توزیع تانکر در سطح روستاها و توزیع سبدهای مواد غذایی و اعزام کاروان نیکوکاری از 19 جمعیت هلال احمر به 19 شهرستان این استان را اجرا می کنیم.
کاروان نیکوکاری جمعیت هلال احمر از استان تهران در نیمه دوم مرداد به بخش محروم ایرندگان خاش سفر می کند و به اقشار نیازمند محروم این منطقه خدماتی ارائه می ‌دهد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.