آیت الله عباسعلی سلیمانی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان نمی توانند فلسطین را از دنیای اسلام جدا کنند زیرا این کشور یک ماهیت اسلامی تمام عیار دارد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: همه مسلمانان نسبت به فلسطین تکلیف شرعی دارند که باید در دفاع از این ملت مظلوم تلاش کنند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: راهپیمایی بزرگ مردم در چنین روزی به طور قطع برای احیای آرمان های مردم فلسطین و بازیافت جایگاه این کشور در جغرافیای جهان اسلام است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس جواب دندان شکنی به دنیای استکبار به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: مردم نسبت به فلسطین به عنوان قبله نخست امت مسلمان و نقطه عروج نبی مکرم اسلام(ص) به سفر آسمانی اعتقاد سنگینی دارند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: روز قدس به عنوان یادگار امام خمینی(ره) برای جهان اسلام، روز مبارزه با نظام سلطه و آرمان های شوم صهیونیسم است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس و سردادن شعار علیه رژیم غاصب صهیونیستی توانسته فلسطین و چهره مظلوم و پر از زخم مردم این کشور را به جهان نشان دهد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس نشانگر آگاهی و بصیرت عظیم مردمی است که به عنوان یک سرمایه ملی محسوب می شود.
آیت الله سلیمانی گفت: مردم شیعه و سنی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین به خوبی به نمایش گذاشتند.
3213**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.