فروزان میر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 300 تن جو از هفته گذشته تاکنون از سایر نقاط کشور به سیستان و بلوچستان حمل شده و درحال توزیع است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب جو یارانه ای در بازار مصرف کیلویی هزار و 80 تومان است تصریح کرد: کاهش ریسک تولید برای تولیدکنندگان در زیربخش های دام و طیور و تامین نهاده های مورد نیاز واحدهای تولیدی یکی از وظایف اصلی شرکت پشتیبانی و امور دام است.
وی از توزیع 160 تن مرغ منجمد شده در طرح ضیافت سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: شرکت پشتیبانی و امور دام استان هیچ مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم ندارد به طوری که هم اینک 200 تن دیگر در سردخانه های این نهاد ذخیره سازی انجام شده است.
وی با بیان اینکه مرغ های منجمد شده از شرایط استاندارد و بهداشتی مطلوبی برخوردارند اظهار داشت: قیمت مرغ ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان پنج هزار و 800 تومان برای عاملان فروش و برای مصرف کنندگان 6 هزار و 200 تومان پیش بینی شده است.
مدیرکل اداره پشتیبانی و امور دام سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان 20 تن گوشت قرمز به قیمت 22 هزار تومان برای عاملان فروش و 23 هزار تومان برای مصرف کنندگان در استان توزیع شده است.
وی تصریح کرد: تنظیم بازار محصولات دامی و کاهش دغدغه مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از مهمترین وظایف این شرکت است.
مدیرکل اداره پشتیبانی و امور دام سیستان و بلوچستان افزود: شرکت پشتیبانی و امور دام استان با ذخیره سازی نهاده های دامی بخش کشاورزی، تامین و ذخیره سازی گوشت و مرغ در راستای حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان گام بر می دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.