به گزارش ایرنا امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر در خطبه های این هفته اظهار داشت: استکبار جهانی و غربی ها به دنبال ترویج فرهنگ بی بند و باری در ممالک اسلامی هستند تا از این طریق بر آنان مسلط شوند.
مولوی خلیل رسولی زاده ادامه داد: استکبار جهانی با تولید برنامه های ضد اخلاقی و ضد اسلامی در ماهواره ها و شبکه های مجازی می خواهند اذهان جوانان مسلمان را به انحراف بکشانند.
وی تاکید کرد: علما و بزرگان نقشه های شوم استکبار جهانی را به نسل جوان جامعه منتقل کنند.
وی بیان کرد: بیشتر اصحاب و یاران پیامبر اسلام (ص) را جوانان تشکیل می دادند و گسترش و پیروزی دین اسلام در فتوحات مدیون رشادت و دلاوری های جوانان مومن بوده است.
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر همچنین به فضائل ماه شعبان اشاره کرد و گفت: خداوند در این ماه بر بندگانش رحمت می فرستد و گناه افرادی که در این ماه عبادت می کنند را می بخشد.
وی تصریح کرد: ماه رجب و شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه نزول قرآن یعنی رمضان است.

**امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در خطبه های این هفته با اشاره به اینکه در ایران اسلامی ظرفیت های زیادی برای خدمت به مردم وجود دارد بر اهمیت توجه به مشکلات مردم و ضرورت تامین نیازهای اقشار جامعه تاکید کرد.
مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: ماه های مبارک شعبان و رمضان فرصت رسیدن به خداوند و پاکی است تا امت اسلامی با دل سپردن به پروردگار متعال کلید رسیدن به جنت را دریافت کند.
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت شهرستان خاش نیز با تاکید بر اهمیت پایبندی به قرآن و سنت و دور شدن از بدعتها، ضرورت بهره گرفتن از برکات ماه های شعبان و رمضان را متذکر شد.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی با اشاره به اینکه دشمنان در ممالک اسلامی به مسلمانان ظلم و ستم روا می دارند، افزود: ظالمان، مستکبران و فرعونیان زمان باید از سرنوشت قوم ها و پادشاهان ظالم درس عبرت گرفته و دست از ظلم و ستم بردارند.
وی همچنین از تلاش های نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شوراها و شهردار این شهرستان برای رفع مشکلات مردم قدردانی کرد.
7314**7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.