به گزارش ایرنا این مستند تلویزیونی 26 قسمتی با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با هدف معرفی توانمندی های هفت بانوی موفق استان در عرصه های مختلف به تهیه کنندگی سید جعفر جعفری اولیاء و کارگردانی روژیا یغمایی در حال تولید است.
کارگردان مستند از تبار ریحانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراحل تولید این مستند تلویزیونی 26 قسمتی که از سیستان و بلوچستان کلید خورده است در چهار استان خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و بوشهر نیز ادامه خواهد داشت.
سیدجعفر جعفری اولیاء افزود: ساخت این مستند بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب با هدف نشان دادن زندگی بانوان متدین و فعال اجتماعی در این استان ها به ویژه بانوان سیستانی و بلوچ آغاز شده است.
وی ادامه داد: هر قسمت این مجموعه تلویزیونی حدود 30 دقیقه با موضوع زندگی یکی از بانوان موفق در حال ساخت است.
وی تصریح کرد: در نظر داریم زندگی هفت نفر از بانوان موفق سیستان و بلوچستان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، کارآفرینی و اقتصادی در این مستند به تصویر کشیده شود.
این کارگردان تلویزیونی اظهار داشت: زندگی فاطمه میرشکار به عنوان یک بسیجی کارآفرین، شهین شهرکی هنرمندان سوزن دوز، کلثوم موذن فعال حقوقی و خیر، جمیله ایرندگانی مشاور فرماندار خاش و کارآفرین، حمیرا ریگی فرماندار قصرقند و فعال سیاسی، خیرالنساء امیری رئیس میراث فرهنگی نیکشهر و سکینه سبزیان سفیر قرآنی در دلگان به عنوان بانوان موفق استان در این مستند روایت می شود.
جعفری اولیاء افزود: این بانوان موفق بدون هیچ متن از پیش نوشته شده ای سرگذشتشان را در این مستند روایت می کنند و روال زندگیشان در بخش های مختلف از جمله دوران گذشته بازسازی می شود.
وی گفت: تلاش داریم مستند از تبار ریحانه را در ماه رمضان به مرحله پخش برسانیم.
وی افزود: کار ساخت این مستند با یک تیم چهار نفره از 20 فروردین امسال آغاز شده و تا پنج روز آینده در سیستان و بلوچستان به پایان می رسد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.