به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و نخستین سالگرد شهید مدافع حرم ستوان یکم مجتبی یدالهی که در تیپ 388 زرهی پیاده مکانیزه ارتش مستقر در ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: اطاعت محض از ولایت، انضباط، جدیت و سختکوشی از ویژگی‌های بارز شهدا به ویژه شهید علی صیاد شیرازی بود.
وی بیان کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا به این دلیل است که ما خط و راه شهدای انقلاب اسلامی را گم نکنیم و همیشه به عنوان الگو و سرمشق از زندگی آنان بهره ببریم.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز گفت: موفقیت های کشورمان در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.
نبی بخش داودی اظهار داشت: بهترین فعالیت ارزشمند برای رشد علمی و معنوی کشور در این برهه از زمان پیمودن راه ایثارگری‌های شهیدان است.
فرمانده تیپ 388 ارتش مستقر در ایرانشهر نیز با بیان رشادت های امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ملت ایران اسلامی عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت خود را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران هستند.
سرتیپ امیرعلی فتاحی به توطئه‌های گوناگون دشمنان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف سبب شده تا توطئه‌های دشمنان شکست خورده و دشمن نتواند به اهداف خود برسد.
وی تصریح کرد: یکی از چهره ها و فرماندهان نظامی در تاریخ معاصر کشور که می‌تواند عیار و تراز مقاومت ملی و دفاع مقدس ایران اسلامی را معرفی و عرضه کنند شهید سرافراز سپهبد علی صیاد شیرازی است.
وی ادامه داد: رویکردها و کارکردهای این شهید والا مقام به ویژه در حوزه دفاعی با گذشت حدود 2 دهه از شهادتش، همچنان الهام بخش و مورد تاسی آحاد نیروهای مسلح و مدافعان میهن اسلامی است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.