به گزارش ایرنا در پیام آیت الله عباسعلی سلیمانی آمده است: فرارسیدن فصل شادی بخش و نشاط آور بهار و حیات دوباره زمین، نشانه ای از قدرت و رحمت الهی و دلیل آشکار بر معاد و حیات مجدد آدمیان است.
در این پیام ذکر شده: نوروز به عنوان یکی از سنت های هویت بخش و میراث زیبایی و زیبا اندیشی، همواره عرصه سفر است و سفر در هنگام نوروز از نظر نمادین و نیز مبتنی بر ذات روح بخش خود نشانگر رابطه ی زیبای روح انسان با طبیعتی است که از پس یک زمستان سرد، مژده بهار آورده و صدای امید را در گوش زمان زمزمه کرده است.
آیت الله سلیمانی در این پیام افزود: بحمدالله امسال شاهد حضور پر شور مسافران نوروزی به میزبانی مردم مرزدار و میهمان نواز استان پهناور سیستان و بلوچستان بودیم.
در این پیام آمده است: رجاء واثق دارم همت ستودنی تمامی خادمان ملت در سیستان و بلوچستان اعم از صدا و سیما، امدادگران هلال احمر، اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی، ادارات کل آموزش و پرورش، حمل و نقل و پایانه ها، میراث فرهنگی، نیروهای جان برکف امنیتی، نظامی و انتظامی، فرمانداری ها و تمامی اعضای خدوم ستاد تسهیلات نوروزی استان، که با جان و دل، تمام وجود خویش را وقف هموطنان خود کردند و حلاوت خدمت به دیگران را بر لذت در کنار خانواده بودن و استراحت نوروزی ترجیح دادند و تلاشگرانه در مسیر تسهیل سفرهای نوروزی اقدام کرده بودند که علاوه بر رشد چشمگیر در ورود مسافران به استان؛ رضایتمندی از خدمات و تسهیلات فراهم شده نیز موجب تحسین شد.
در پایان این پیام ذکر شده: امید می رود با توجه به اهمیت جایگاه خدمات رسانی به مسافران نوروزی که سبب شناخت پتانسیل ها و ظرفیت های نهفته سیستان و بلوچستان و تاثیر آن در توسعه بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... را رقم خواهد زد، شاهد ارتقاء این خدمات در آینده باشیم.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.