نور احمد هاشمزهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش هر کدام از این سبدهای غذایی یک میلیون و 500 هزار ریال بوده است.
وی افزود: همچنین با حضور شماری از علما و مسئولان خاش، یک فرد زندانی در این شهرستان با پرداخت بدهی به شاکی پرونده و اخذ رضایت توسط انجمن حمایت از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.
وی تصریح کرد: سال 96 در سه مرحله سبد کالا شامل مرغ، برنج، روغن، قند و شکر و حبوبات در ماه رمضان، عید قربان و عید نوروز به خانواده های زندانیان خاش اهدا شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خاش اظهارداشت: میان تمام فرزندان دانش آموز زندانیان این شهرستان در ابتدای سال تحصیلی بسته حمایتی شامل کیف، کفش، لباس فرم و لوازم التحریر اهدا شد.
هاشمزهی خاطرنشان کرد: در این مدت 55 خانواده زندانی به صورت حضوری مسائل و مشکلات خود را با دادستان و مدیر انجمن حمایت از زندانیان در میان گذاشته اند و به هر خانواده در زمان مراجعه پنج میلیون ریال کارت هدیه تحویل داده شد.
وی گفت: به افرادی که از زندان آزاد می شوند از طریق دفتر مراقبت بعد از خروج سازمان زندان ها با معرفی انجمن حمایت از زندانیان برای اشتغالزایی وام تسهیلات 150 میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌ شود.
وی ادامه داد: سال 96 به 6 نفر از زندانیان آزاد شده در خاش تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
وی افزود: با پیگیری های اداره زندان و انجمن حمایت از زندانیان خانواده هایی که سرپرست آنان در حبس هستند از طریق کمیته امداد شهر خاش و نوک آباد تحت پوشش قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.