مروه بانو جهانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیلاب و جاری شدن آب سبب تخریب دیوارخشتی و گلی پنج واحد منزل مسکونی این روستا شد.
وی گفت: روستای قنداب سیب و سوران با 839 نفر از توابع دهستان پسکوه در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده است.
به گفته رئیس گروه هشدار و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیشترین بارندگی در شبانه روز گذشته با 25 میلی متر مربوط به شهرستان فنوج در جنوب این استان بوده است.
علی ملاشاهی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته در برخی نقاط سیستان و بلوچستان بارش های خوبی گزارش شد که بیشترین آن بعد از فنوج، مربوط به چاهان نیکشهر با 24.5 میلی متر، باهوکلات چابهار 23 میلی متر، زرآباد کنارک 22 میلی متر، اطراف سراوان 10 میلی متر و توابع زاهدان هفت میلی متر بوده است.
وی ادامه داد: بارندگی ها تا بعد از ظهر در نیمه شمالی و جنوبی سیستان و بلوچستان تداوم دارد.
به گفته مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان براثر طغیان رودخانه های محلی شب گذشته مسیرهای فنوج - مسکوتان و مسکوتان - اسپکه در جنوب این استان مسدود شده بود که با تلاش های راهداری صبح امروز بازگشایی شد.
رضا اربابی اظهار داشت: این 2 مسیر از ساعت 20 یکشنبه شب بر اثر طغیان رودخانه های محلی بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری ساعت هفت صبح امروز بازگشایی و تردد در آن امکان پذیر شد.
وی ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگی ها تا اواخر وقت امروز عوامل راهداری و سایر عوامل امدادی با تمام امکانات در جاده های استان مستقر و آماده خدمات رسانی هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.