محمدرضا حقیقی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه با شرکت های سایپا، پارس خودرو، چانگان، سایپا یدک، زامیاد و 12 نماینده فعال سیستان و بلوچستان حضوری فعال دارد.
وی افزود: در این نمایشگاه غرفه سایپا با فضایی افزون بر هزار متر مربع محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده است.
وی تصریح کرد: محصولاتی چون کوییک، سراتو آپشنال، خانواده برلیانس (H220آپشنال- H330- H230 و کراس)، ساندرواتومات آپشنال، ساینا اتومات، آریو تاکسی، خانواده چانگان( CS35 آپشنال- CS55- CS75 – CS95 ) و خانواده زامیاد( ریچ، پادرا، ون مسافری آراد و کشنده استرالیس) در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی شرکت سایپا گفت: این شرکت به منظور پیشبرد اهداف تدوین شده و نیز تاکید مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا به طور همزمان در نمایشگاه های داخلی و بین المللی شرکت مستمر داشته و با جدیت مباحث مختلف را دنبال می کنیم.
حقیقی اظهار داشت: مشتری مداری یک اصل جدی برای گروه سایپا تعریف شده و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم با حضور در نمایشگاه های استانی رضایت مشتریان و مردم عزیز را جلب کنیم.
وی افزود: ورود به بازارهای بین المللی با هدف توسعه صادرات و ارز آوری برای کشور از مهمترین برنامه های شرکت سایپا است.
به گزارش ایرنا نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته 27 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی زاهدان گشایش یافت.
علاقمندان تا 30 بهمن از ساعت 15 تا 21 می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
به گفته رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه 40 شرکت خودروسازی و صنایع وابسته محصولات خود را در قالب افزون بر 40 غرفه در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
نادر میرشکار ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی داخلی و صنایع وابسته را از مهترین دلایل برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.
وی افزود: این نمایشگاه به همت شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو( سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) درحال برگزاری است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.