به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی روز یکشنبه در اجتماع راهپیمایان زاهدانی اظهار داشت: اجتماع بزرگ ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تحکیم دهنده پایه های وحدت ملی و انسجام اسلامی است.
وی بیان کرد: شیعه و سنی با حضور گسترده خود در این راهپیمایی ارکان وحدت ملی و اقتدار ملت ایران را استحکام بخشیدند.
وی تصریح کرد: پیام حضور منسجم مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به آرمان های امام بزرگوار و راه حیات آفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی افزود: مردان و زنان غیور سیستان و بلوچستان در تمام راهپیمایی های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور گسترده حضوری فعال داشته اند.
وی ادامه داد: شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همراه و همگام با ملت ایران اسلامی در این روز به یادماندنی حضور یافته اند تا با همه وجود خودشان اعلام کنند که وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: حضور پرشور مردم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانگر پیوند ناگسستنی امت با امام خویش است.
حجت الاسلام ابوترابی اظهار داشت: عزم و اراده استوار ملت ایران بر فتح قله های بلند اقتدار و عزت؛ پیام روشن حضور مردم در این راهپیمایی است.
وی بیان کرد: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن الهام بخش عزم و اراده استوار آنان بر فتح قله های عزت و اقتدار است.
وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در سایه وحدت، انسجام و پیوند با رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه ایستادگی در راه شهدا به یک قدرت سیاسی و افتخار آفرین دفاعی و نماد امنیت در منطقه تبدیل شده است.
وی افزود: امروز ملت ایران قله های بلند اقتدار را فتح کرده اما هنوز در آغاز راه هستیم.
وی خاطر نشان کرد: در سایه عزم، وحدت و امنیت تمام راههای عزت و افتخار را خواهیم پیمود.
عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: راهپیمایی 22 بهمن پیام روشنی به تمام استکبار جهانی و کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه مذهبی، قومی و فکری هستند دارد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار داشت: وحدت و ایستادگی آحاد ملت ایران در برابر تمام دسیه ها و توطئه های دشمنان اسلام پیام روشن راهپیمایان 22 بهمن است.
وی بیان کرد: آمریکا برای اینکه منطقه را نا امن و مسلمانان را تضعیف کند تنها در سه کشور عراق، پاکستان و افعانستان بیش از چهار و نیم تریلیون دلار بعد 11 سپتامبر هرینه کرده است.
وی ادامه داد: در پی این هزینه بیش از 370 هزار نفر در عراق و افعانستان کشته شدند.
عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: آمریکایی ها در افعانستان، عراق و پاکستان بیش از 370 هزار نفر را قتل عام کردند و بیش از 800 هزار نفر به دلیل آوارگی و بیماری تنها در عراق و افعانستان جان باختند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار داشت: آمریکایی ها و ایادی وابسته به آن برای غارت ثروت ملت بزرگ اسلام و جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی دلار های نفتی را در منطقه سرازیر می کنند.
وی بیان کرد: تنها در سایه انسجام، امنیت، پیوند استوار امت با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی می توان به قله های پیشرفت دست یافت.
وی تصریح کرد: فقر یک معضل اساسی در جامعه است اما برای مبارزه با آن از سرمایه امنیت، اقتدار سیاسی و بهره گیری از سرمایه گرانقدر رهبری معظم انقلاب برای موفقت در این عرصه باید نهایت بهره را برد.
وی تاکید کرد: بهره گیری از سرمایه های انقلاب در تمامی عرصه ها قطعا ما را به پیروزی بزرگی خواهد رساند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 120 نقطه جمعیتی شهری و روستایی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.