به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی پودینه روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:
تمامی برنامه‌های مرتبط با دهه فجر که در مساجد سیستان و بلوچستان برگزار می ‌شود بر عهده دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.
وی بیان کرد: کمیته مساجد و تقریب مذاهب یکی از کمیته های ستاد دهه فجر است که دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مسئولیت آن را برعهده دارد.
وی افزود: کمیته کانون‌های مساجد هر سال یکی از فعال‌ ترین کمیته‌ های ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان است به طوری که سال گذشته به عنوان کمیته برتر معرفی و تجلیل شد.
وی تصریح کرد: مسجد به عنوان نخستین مرکز تصمیم گیری و مبدا حرکت های انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین برنامه این دبیرخانه در دهه فجر حضور مسئولان در مساجد حاشیه شهرها برای تبیین خدمات نظام و رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق است.
حجت الاسلام پودینه اظهار داشت: بدین منظور 10 مسجد شیعه و سنی در حاشیه شهر زاهدان و سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان برای پاسخگویی و تشریح برنامه های مسئولان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: جلسات متعددی با معتمدان، علما و هیات امنای مساجد این محلات برای حضور مسئولانی که مردم درخواست ملاقات با آنان را دارند برگزار شده است.
وی افزود: از آنجایی که برخی وعده‌های مسئولان در سال گذشته عملی نشد امسال مقرر شد تا در هر مسجد یک نفر از اهالی آن محله به عنوان نماینده مردم پیگیر وعده های مسئولان باشد.
وی گفت: برطرف کردن مشکلات مردم حاشیه شهرها از جمله اهداف حضور مسئولان در این مناطق در دهه فجر است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: غبار روبی مزار شهدا، توزیع تجهزات کتابخانه ای میان کانون های فرهنگی مساجد، افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش دوچرخه سواری، جام فوتسال، همایش شعر و خاطره و بیان دیدگاههای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در انقلابی بودن از جمله برنامه های گرامیداشت دهه فجر است.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.