به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: حفظ این سرمایه ها برای همه بشریت و در هر جامعه ای یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید بررسی شود کشور ما در تامین این سه نیاز اساسی مردم موفق بوده است؛ زیرا تنها در صورت تامین این نیازها می توان به دولتمردان نمره قبولی داد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دین با یک مرجع و رهبر مقتدر، بی نظیر، هوشمند، آگاه و بیدار پایه گذاری شده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: دولتمردان باید بر وضعیت اقتصادی کشور نظارت بیشتری داشته باشند و بخش خصوصی را تقویت کنند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: دولتمردان در پاسخگویی به مطالبات به حق مردم همچون گذشته اهتمام بیشتری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ملت با بصیر ایران اسلامی در مقابله با نا آرامی های اخیر کشور سنگ تمام گذاشتند؛ بنابراین دولتمردان در پیگیری خواسته های به حق آنان تلاش بیشتری داشته باشند.
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: حکومت باید با دین و ایمان آمیخته شود به طوری که واقعیت ها از مردم پنهان نشود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی« کارها را طبق مردم سالاری دینی انجام دهیم و به خواسته های مردم بی اعتنا نباشیم».
امام جمعه زاهدان بیان کرد: هر موسسه و سازمانی که مطالبات مردم را دنبال می کند هر هفته در نماز جمعه حضور یابد و به خواسته های مردم رسیدگی کند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: حسن نماز جمعه به این است که مسئولان و مردم برادرانه و دوستانه در کنار هم قرار می گیرند و می توانند با یک رابطه صمیمانه به مشکلات جامعه رسیدگی کنند.
8006**3213 خبرنگار: نرگس تیموری **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.