به گزارش ارسالی دفتر امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان به ایرنا، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان استفاده از جوانان توانمند اقوام، مذاهب و مشورت با نخبگان سیستان و بلوچستان را از جمله انتظارات مردم از استاندار جدید این استان عنوان کرد.
وی استاندار جدید سیستان و بلوچستان را فردی آشنا به مشکلات این استان دانست و گفت: با توجه به اینکه محبی ‌نیا مدتی به ‌عنوان معاون سیاسی استانداری در این استان ایفای نقش کرده با بافت‌های قومی، مذهبی و مشکلات مردم این منطقه از ایران اسلامی آشنایی کامل دارد.
وی بیان کرد: باید منافع ملی نظام جمهوری اسلامی و مردم سیستان و بلوچستان در تمام زمینه‌ها بر منافع افراد و گرو‌هها مقدم باشد.
وی تاکید کرد: دولت دوازدهم موضوع به کارگیری نیروهای توانمند و جوان را در اولویت های نخست خود قرار داده است.
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان به 2 معضل فقر و بیکاری در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: از استاندار جدید این استان انتظار می رود با مدیریت صحیح‌ از تمام ظرفیت های این منطقه برای حل مشکلات مردم استفاده کند.
مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: باید از تمام فرصت‌ها و امکانات سیستان و بلوچستان بر اساس برنامه ‌ریزی‌ درست استفاده شود تا فقر و مشکلات مردم این استان کاهش یابد.
وی هم‌اندیشی با نخبگان سیستان و بلوچستان را از دیگر انتظارات مردم از استاندار ذکر کرد و افزود: برای برطرف کردن مشکلات این استان باید از ظرفیت های اندیشمندان و نخبگان جامعه استفاده کرد.
وی با اشاره به زلزله‌‌ های اخیر که در نقاط مختلف کشور از جمله تهران رخ داد گفت: پیام تمام این زلزله‌ها آن است که همه ما به خداوند متعال رجوع کنیم و به نماز، دعا و صدقات متوسل شویم و از گناهان خود توبه کنیم.
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اظهار داشت: تمام این اتفاقات به اذن و اراده خداوند متعال می افتد.
مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: در روایات آمده است که در نزدیکی‌ های قیامت زلزله‌ زیاد می ‌شود.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.