محمداکبر چاکرزهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در سفر وزیر ارتباطات به خاش پروژه های مخابراتی سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.
وی افزود: شرکت در نشست اعضای شورای اداری از دیگر برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خاش است.
چاکرزهی ادامه داد: پیگیری برای حل مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در مناطق کوهستانی و صعب العبور و نقاط مرزی و بین جاده ای و نیز پیگیری برای حل مشکلات اینترنتی در سطح شهرستان و منطقه محروم ایرندگان از خواسته های مهم مردم خاش از وزیر ارتباطات است.
فرماندار خاش گفت: مشکلات مردم شهرستان در حوزه های مختلف از سوی مدیران، نماینده مردم در مجلس، علما و نخبگان در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح می شود که پس از جمع بندی در نشست هیات دولت مورد بررسی قرار می گیرند.
وی پیگیری برای حل مشکلات تامین آب آشامیدنی، ایجاد راه دسترسی و بازارچه مرزی در روتک، ارائه پیشنهادات برای ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و کمک به رونق بخش های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، کشاورزی، گردشگری، صنعتی و غیره با بهره گرفتن از ظرفیتها را از درخواست های مهم مردم خاش برشمرد.
به گزارش ایرنا دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی روز شنبه در نخستین سفر استانی دولت دوازدهم با اتفاق اعضای هیات دولت وارد سیستان و بلوچستان شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.