محمداکبر چاکرزهی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از جایگاه های سوختی خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ساعات مختلف پنج روز اخیر، کار پایش محسوس و نا محسوس جایگاه های سوختی در سطح شهر و محورهای ارتباطی این شهرستان توسط بازرسان صنعت معدن و تجارت و ناظران دیگر دستگاه های اجرایی انجام شده که برخی از تخلفات مشاهده و برای متخلفان پرونده تشکیل شده است.
وی بیان کرد: فعالیت در جایگاه های سوختی به صورت شبانه روزی است و شایسته نیست در ساعات بعد از ظهر و شب تعطیل باشند و سبب سرگردانی مردم و مسافران بین راهی شوند.
وی افزود: در روزهای اخیر بسیاری از شهروندان از تعطیلی جایگاه ها در ساعات عصر و شب گلایه داشته ‌اند بنابراین انتقاد بر عملکرد شرکت نفت و جایگاه داران وارد است.
فرماندار خاش بر ضرورت تامین سوخت مورد نیاز خودروها و خانوارها در این فصل از سال تاکید کرد و گفت: باید تدابیر لازم برای افزایش رضایتمندی مردم اندیشیده شود.
چاکرزهی بیان کرد: بر حسب تدابیر اتخاذ شده در مدت چهار سال اخیر کار توزیع نفت سفید و گاز در درب منازل انجام می شود و توزیع سوخت خودروها نیز در جایگاهها از شرایط مطلوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: نظارت های دقیق در مجموعه صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شرکت نفت، اتاق اصناف و فرمانداری سبب کاهش مشکلات شده است.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.