دکتر محمودرضا میری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدامات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری گروه جهادی ولایت، یاوران سلامت امنیت و آرامش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مرکز بهداری جنوب شرق سپاه انجام شد.
وی افزود: گروه جهادی ولایت، یاوران سلامت امنیت و آرامش با انجام هماهنگی های قبلی در محل زندان مرکزی زاهدان حضور یافتند و ٢٠٠ بسته خدمات پزشکی، چشم پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان در بازداشتگاه ارائه کردند.
وی گفت: این اقدام خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ بسیجی و‌ گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهدای گرانقدر عرصه سلامت و امنیت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مدت ها قبل آغاز شده است علاوه بر هفته بسیج در طول سال نیز مستمر ادامه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اظهارداشت: خدمات این گروه به صورت 100 رایگان انجام می شود و زندانیان هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنند.
میری افزود: برای آن دسته از بیماران که نیاز به اقدامات تکمیلی درمان دارند پرونده تشکیل می شود و ادامه درمان آنان با هماهنگی مسئولان اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان ادامه می یابد.
وی از همکاری های مدیرکل زندان های استان و‌ بهداری جنوب شرق سپاه با گروههای جهادی قدردانی کرد.
4032**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.