به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر افزود: سیاست های جدید آمریکا هم پیمانانش را نیز متعجب کرده و در واقع ماهیت واقعی آمریکایی ها را به نمایش گذاشته است.
وی اظهار داشت: سیاست ها و تصمیمات سردمداران جدید آمریکا نگاه مشترکی مبنی بر ظالم بودن آنان را برای برخی کشورها ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: آمریکا در طول تاریخ حامی تروریست ها بوده است و رویکرد سردمداران این کشور ثابت کرد که نباید به نتیجه و تعهدات مذاکرات با آنان خوشبین بود.
امام جمعه ایرانشهر گفت: رفتار سردمداران آمریکا به خوبی نشان داد که تروریست و تروریست پرور واقعی کدام کشور است و برای بسیاری از مردم دنیا مشخص شد که امریکا و دوستانش گروههایی نظیر داعش را برای دست یافتن به اهداف خود تولید و حمایت کردند.
حجت الاسلام ابطحی افزود: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح حافظ کیان و عزت کشور و اسلام هستند و دشمنان ما می دانند که در سوریه و عراق چگونه از این دلاورمردان ضربه و شکست خورده اند.
وی با بیان اینکه آمریکا ارکان نظام را نشانه گرفته است گفت: این کشور طغیان گر با اصل و ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارد.
امام جمعه ایرانشهر در بخش دیگری از خطبه های نماز خطاب به اعضای شورای شهر گفت: مردم انتظاردارند هرچه سریعتر شهردار انتخاب و معرفی شود تا با اولویت به مسایل و مشکلات شهر رسیدگی کند.
وی همچنین با محکوم کردن برخی جوسازی های اخیر علیه دختر رئیس قوه قضاییه افزود: در طول تاریخ اینگونه حرکات زشت وجود داشته است.
7314 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.