فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: 16 پروژه عمرانی به‌متراژ 81 هزار و 685 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد و 650 میلیون تومان در زمینه‌های امنیتی، فرهنگی، مذهبی و معیشتی در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد قنبری در ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانس با سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: این فرماندهی به حول و قوه الهی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال نام گذاری شده، اقدام به اجرای 16 پروژه عمرانی به متراژ 81 هزار و 685 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد و 650 میلیون تومان در زمینه امنیتی، فرهنگی، مذهبی و معیشتی در سطح استان نموده است. 

وی افزود: پروژه هایی مذکور با رعایت اصول مهندسی و مصالح مرغوب و با بهره گیری از نیروهای متخصص درون سازمانی و با رعایت اصل صرفه جویی و از محل اعتبارات واگذاری ناجا، سایر منابع فرماندهی و خیرین امنیت ساز تامین شده است. 

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: در طول یک ماه گذشته 35 یگانی که مورد تهدید امنیتی بوده و همچنین 5 برجک دیده بانی احداث و مورد بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی قرار گرفته است. 

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تشکر از توجهات هیئت رئیسه ناجا به استان محروم و عملیاتی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی کلانتری ها و پاسگاه ها جزء اولویت های مهم نیروی انتظامی استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.