حمیدرضا پارسا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش و برنامه ریزی همکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) این مسیر هوایی در روزهای شنبه و سه شنبه برقرار شده است.
وی افزود: نخستین پرواز هواپیمای شرکت هما در این مسیر روز شنبه /22 مهر/ هفته آینده ساعت 8:25 صبح از بندرعباس وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شود.
وی گفت: این پروازها با هواپیمای ATR جدید پسابرجام خریداری شده ایران ایر انجام می شود و تداوم آن نیازمند استقبال مسافران از این مسیر هوایی است.
مدیر روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسافران خواستار تردد در این مسیر هوایی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت بلیط و ساعت پرواز به دفاتر فروش سطح شهر مراجعه کنند.
پارسا اظهار داشت: هم اینک شرکت های هواپیمایی آسمان، ایران ایر، ماهان، اترک، کیش ایر و قشم ایر جابجایی مسافر در مسیرهای هوایی سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند.
وی گفت: بیش از 150 پرواز هر هفته از فرودگاههای زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار انجام می شود.
وی افزود: افزون بر 100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کنند که بیشتر این پروازها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.