به گزارش ایرنا در پیام علی اوسط هاشمی که نسخه ای از آن روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: شوکت، عظمت و قدرت ایران منبعث از اراده آهنین، مسئولیت پذیری، قانون مداری و تلاش های سترگ بزرگ مردانی است که با اقتدار در مقابل اخلال گران نظم و امنیت ایستاده اند تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشند.
در ادامه این پیام آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصت تجلیل از غیور مردان نیروی انتظامی و مرزبانی است که رسالت آنان در استان مرزی سیستان و بلوچستان بسیار مهم و چشم گیر بوده و تلاش های صادقانه این سنگرداران همیشه بیدار در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور، برقراری نظم و امنیت اجتماعی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر فردی پوشیده نیست.
در این پیام آمده است: بی شک امروز، احساس امنیت مطلوب در استان مرزی سیستان و بلوچستان با داشتن قریب به هزار و 600 کیلومتر مرز مشترک و همجواری با کشورهای افغانستان و پاکستان را مرهون اجرای طرح ها و برنامه های جامع پلیس با هدف ارتقای امنیت و آرامش جامعه، هم افزایی میان تصمیم سازان، نخبگان دینی و علمی، معتمدان و مشارکت عالی مردم هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام علاوه بر تبریک هفته نیروی انتظامی به بزرگ مردان و حماسه آفرینان بیداری، ایثار و امنیت، از تلاش های ارزنده و عملکرد مؤثر تمامی فرماندهان و کارکنان خدوم و ساعی نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.
در این پیام آمده است: امید که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و منویات دولت تدبیر و امید در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره بر قله های عزت و اقتدار بدرخشید.
به گزارش ایرنا 14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است.
3042**6081 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.