آغاز رقابت های قهرمانی ووشو بانوان کشور در زاهدان
زاهدان - ایرنا - رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های قهرمانی ووشو بانوان کشور یادواره مرحومه مرضیه دباغ در 2 بخش تالو و ساندا امروز/پنجشنبه/ در زاهدان آغاز شد.

عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها 147 بانوی ووشوکار کشور در قالب 15 تیم از استان های مختلف از جمله تهران، بوشهر، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، البرز، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به مصاف حریفان خود رفتند.
وی ادامه داد: نفرات برتر این دوره به رقابت های بین المللی ووشو جام صلح و دوستی که در آذرماه به میزبانی زاهدان برگزار می شود، راه می یابند.
وی افزود: حضور برخی ورزشکاران مطرح کشور از جمله سهیلا منصوریان قهرمان جهان سطح این دوره از رقابت ها را با وجودی که به مدت یک روز برگزار می شود، ارتقا داده است.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان های استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش ایرنا هم اینک 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.