عبدالله امیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه ای با عنوان کارورزی طراحی و راه اندازی کرده است که دانش ‌آموختگان دانشگاهی جویای کار می توانند نام نویسی کنند.
وی افزود: کارجویان و بنگاه‌ های متقاضی کار می ‌توانند در این سامانه به آدرس اینترنتی ‏https://karvarzi.mcls.gov.ir/Forms/agreement.aspx
نام نویسی کنند.
وی ادامه داد: دانش آموختگان بیکار با استناد به ماده ۴ «آیین نامه نظام هماهنگ اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی» برای برخورداری از مزایای این طرح باید دارای حداکثر ۲۷ سال سن برای مقطع تحصیلی کاردانی، ۳۰ سال برای مقطع تحصیلی کارشناسی، ۳۳ سال برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و ۳۷ سال برای مقطع تحصیلی دکتری باشند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی چابهار گفت: همچنین سپری شدن حداقل 6 ماه و حداکثر سه سال از تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی، دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت، نداشتن سابقه شرکت در دوره کارورزی از دیگر شرایط نام نویسی است.
امیریان ادامه داد: دستمزد این افراد به میزان یک سوم حداقل حقوق مصوب سالجاری از سوی دولت پرداخت می ‌شود که حدود سه میلیون و 100 هزار ریال برای هر فرد است.
وی گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی چابهار مراجعه و یا با شماره تلفن 35332759 تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا چابهار در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان (مکران) و همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.