حامد سروری نیا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به دلیل تغییرات ایجاد شده در مسیر زابل - زاهدان در سنوات گذشته و ضرورت اصلاح فیزیکی دور برگردان نزدیک روستای باغک از توابع این شهرستان، همکاران ما با هماهنگی پلیس راه، نسبت به مسدود کردن دوربرگردان مذکور با رعایت تمام استاندارهای لازم از جمله نصب تابلو ها و علائم ایمنی و هشداری اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علائم جاده‌ای بهترین راهنما برای رانندگان بویژه هنگام تاریکی هواست، افزود: به دلیل سرقت مکرر علائم، تابلوها و تجهیزات نصب شده در محل دوربرگردان مسدود شده، این اداره به طور متوسط هر ۱۰ روز یکبار مجددا نسبت به قرار دادن بشکه ایمنی و نصب انواع تابلوهای مسیر نمای بال کبوتری، تعیین جهت و ورود ممنوع در محل اقدام می‌کند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هامون تصریح کرد: با وجود تلاش همکاران ما، متاسفانه روند سرقت تابلوها و علائم محدوده مذکور کماکان ادامه دارد که این مساله، علاوه‌بر تحمیل بار مالی و عملیاتی، مشکلات بسیاری را برای تردد در محدوده روستای باغک که راه ارتباطی ۳۳ روستای منطقه محسوب می‌شود را به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: از هم استانی های عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرقت و یا تخریب علائم در جاده‌ها مراتب را سریعا به شمارههای ۱۴۱ و یا ۳۱۴۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.