امام جمعه موقت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی است 

حجت‌الاسلام محمدتقی افضلی‌تبار با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه افزود: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در کمال سلامت و اخلاق‌مداری و پرهیز از تخریب دیگران به تبلیغات انتخاباتی بپردازند.

وی با تاکید بر انتخاب افراد اصلح بیان کرد: تدین و اعتقاد نظری و عملی به اسلام، انقلاب، قانون اساسی و خط امام و رهبری، صداقت و صمیمیت و دلسوزی برای مردم، بهره مندی از فهم و درک سیاسی، تخصص، تجربه و کارآمدی، پیگیری مبارزه عملی با فساد و برخورداری از روحیه شجاعت از معیارهای کاندیدای اصلح است.

امام جمعه موقت ایرانشهر با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) به ویژگی های اخلاقی و اجتماعی آن بانوی بزرگ اسلام پرداخت و گفت: زندگی حضرت زهرا (س) مملو از کرامت بود. 

حجت‌الاسلام افضلی تبار افزود: روز مادر و روز زن فرصتی ارزشمند برای تکریم آنان است و احترام به مادران و راضی نگه داشتن آنان موجب رستگاری و رفع مشکلات می شود و همواره مورد تاکید اسلام است.

امام جمعه موقت بزمان: مردم ولایی و انقلابی بخش بزمان در دوم اسفند حماسه شکوهمند و ماندگار دیگری به نمایش خواهند گذاشت

امام جمعه موقت بزمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور پرشور مردم بخش بزمان در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همانطوریکه مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور گسترده و پرشورشان در راهپیمایی برگی زرین در تاریخ انقلاب ثبت کردند، به یاری خداوند بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات حماسه باشکوهی خلق خواهند کرد.

حجت الاسلام عبدالمجید جهانگیری حضور در انتخابات را یکی از وظایف شرعی و قانونی مردم عنوان کرد و افزود: در شرایطی که دشمنان از راهها و روش های گوناگونی در تلاش برای کمرنگ کردن شور انتخاباتی است، حضور هر فرد در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود.

امام جمعه موقت بزمان با اشاره به اهمیت شناخت بهتر و کاملتر کاندیدای اصلح توسط مردم اظهار داشت : مردم باید با تحقیق و بررسی کافی نماینده اصلحی را روانه مجلس کنند.

وی همچنین پیگیری مطالبات اصلی مردم بخش بزمان توسط نماینده آینده مردم در مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از خواسته های مهم مردم بخش بزمان ارتقاء این بخش به شهرستان است که امیدواریم نماینده آتی در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا این آرزوی دیرینه مردم برآورده شود.

حجت الاسلام جهانگیری با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (س) بیان کرد: حضرت زهرا (س) الگویی بی بدیل برای زنان جامعه است بطوریکه بانوان و دختران با تاسی و الگوپذیری از این بانوی نمونه اسلام همواره در مسیر رستگاری حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.