عبدالمجید تمندانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه کار حفاری و لوله گذاری گاز در معابر شهری خاش از حدوده نیمه دوم امسال آغاز شده و تا اواخر سال نیز عملیات لوله گذاری داخلی شهر خاش ادامه دارد، تلاش براین است که پروژه ترمیم معابر زودتر از ایام پایانی سال انجام شود.
وی اظهار داشت: کار کنده کاری و لوله گذاری برای انتقال شبکه گاز شهری خاش در سطح حدود ۲۰۰ کیلومتر مربع انجام شده که این حجم از عملیات حفاری خسارت زیادی به معابر وارد کرده و ترمیم آن نیز زمان‌بر خواهد بود.
شهردار خاش ادامه داد: با تامین مصالح و امکانات خودرویی و بسیج نیروها در قالب چند اکیپ عملیات مرمت و بازسازی حفاری های ناشی از لوله گذاری گاز در شریان ها و معابر اصلی شهر انجام می شود.
وی گفت: حفاری های لوله گذاری گاز در جریان بارندگی های اخیر که با آبگرفتگی شدید معابر همراه بود برای شهروندان پیاده و خودروهای سواری مشکلاتی را بوجود آورده است.
تمندانی تأکید کرد: گاز یکی از شاخصه های توسعه در جامعه به حساب می آید و در آینده شاهد استفاده های متنوع از این نعمت خدادادی در شهرستان و شهر خاش خواهیم بود به همین سبب ضروریست شهروندان نیز در اجرای طرح گازرسانی همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند.

خاش از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار- زاهدان- میلک واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.