حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: مردم ایران از نظام و حکومت خود هیچ‌گاه دلسرد نمی‌شوند و از نظامی که خود تشکیل داده‌اند به خوبی حراست می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران دارای ویژگی‌های خاصی هستند افزود: ملت ایران دارای تفکر اهل‌بیت(ع) و تحت فرمان رهبری معظم‌انقلاب هستند.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: مردم رهبر خود را دوست داشته و با اخلاص و تمام وجود پشت ایشان ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: ملت ایران خود را پاسدار خون ۳۰۰ هزار شهیدی می‌داند که برای تعالی این نظام جان خود را نثار کردند.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: ملت ایران وطن و خاک خود را دوست داشته و هرگز اجازه نخواهند داد قدم کشورهای بیگانه وارد این آب و خاک گذاشته شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با ۲ مساله دشمن بیرونی و مشکلات داخلی مواجه است افزود: دشمن بیرونی همواره منتظر ضربه زدن به این کشور است که باید کاملا هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: مشکلات داخلی معضل دیگری است که هر چند دشمن در آن دست دارد اما کم‌کاری‌های برخی از مسئولان نیز در آن دخیل است.

وی بیان کرد: بیکاری از جمله مشکلاتی است که امروزه جوانان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بنابراین مسئولان بیش از پیش برای حل مشکل بیکاری چاره‌اندیشی کنند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه امکان حل تمام مشکلات در داخل وجود دارد بیان کرد: اتکا به نخبگان و جوانان که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده تنها راه برون رفت از مشکلات است.

وی اظهار داشت: ملت ایران با اراده و عزمی که دارد در مقابل تمام مستکبران جهان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و خواهد ایستاد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.