رحمدل بامری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۳۱ شهریور یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است.

وی بیان کرد: این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

فرماندار چابهار ادامه داد: حماسه دفاع مقدس، فریاد بیدارگری بود که وجدان‌های آگاه و بیدار را راسخ‌تر و دل‌های غبار گرفته و زنگار زده را بیدار کرد.

وی گفت: تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان، جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگوپذیری از نهضت عاشورا و خط روشن ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفت.

بامری اظهار داشت:در طول هفته دفاع مقدس اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان چابهار در حال اجرا و برگزاری است.

وی برگزاری رزمایش، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، همایش پیاده‌روی خانوادگی با شعار "لبیک یا رسول الله (ص) "، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس،جشن غنچه‌ها، برگزاری کارگاه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهارت آموزی، برگزاری یادواره شهدا و رقابت‌های ورزشی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا،دیدار با ائمه جمعه و نشست مدیران و فرماندهان در مساجد را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

فرماندار چابهار گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه­‌های بی‌­بدیل فرزندان این مرز و بوم بوده و فرصتی مغتنم است تا اهداف و ارزش­‌های دفاع مقدس بر همگان به نمایش گذاشته شود.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.