محمود نوهتانی روز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از تلاش و سختی‌های طاقت فرسا از سرزمین مهر و آفتاب دانیال شه بخش بوکسور این استان با وجود مشکلات مالی توانست به تیم ملی بوکس بزرگسالان راه یابد.

وی ادامه داد: این بوکسور سیستان و بلوچستان پس از تلاش‌های فراوان برای نخستین بار در تاریخ بوکس این دیار موفق به راهیابی به این دوره از رقابت‌های جهانی شد.

دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان افزود: شه بخش که قرار بود از ۱۵ تا ۲۰ شهریور در این دوره از رقابت‌های جهانی شرکت کند در آخرین لحظات و در فرودگاه امام(ره) از اعزام بازماند.

وی با بیان اینکه فدراسیون بوکس کشور ارتش را مسبب این کوتاهی اعلام می‌کند گفت: دانیال هم اینک سرباز ارتش است و با وجود نظم و انضباطی که از این ارگان نظامی سراغ داریم عدم همکاری آن مایه تعجب و ناراحتی است.
نوهتانی تاکید کرد: با وجود فقر سیستان و بلوچستان مگر چند دانیال شه بخش می‌توانند خود را به صورت فیکس تیم ملی درآورند و نتیجه این همه زحمات طاقت فرسا و رشد ورزشکاران ما که از کوچه و پس کوچه‌های خاکی برخاسته اند چرا باید این‌گونه باشد.

وی بیان کرد:هم اینک حدود ۶۰۰ ورزشکار به طور سازمان یافته در سیستان و بلوچستان در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا بیش از ۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.