معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان از تولید سه فیلم برای ارائه چهره دیگری از سیستان و بلوچستان خبر داد .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، علی زینی‌وند در نشست خبری تشریح طرح ملی راه اندازی هزار کارگاه سوزن دوزی ، به ضرورت توجه به رویکرد فرهنگی – اقتصادی اشاره کرد و گفت: این دیدگاه برای استان سیستان و بلوچستان بسیار ضروری است و می‌توان با توسعه مشاغل خانگی و خُرد که می‌توانند پوشش دهنده هویت یک منطقه باشند توسعه فرهنگی – اقتصادی را ایجاد کرد .

وی افزود: بهترین راه برای توسعه فرهنگی – اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان ، توجه به مشاغل خرد بازاریابی و مدیریت این حوزه است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان مملو از وضعیت‌های بی‌نظیر و پنهان است اما تصویری نامطلوب از آن به نمایش گذاشته شده است که با همه ظرفیت‌ها مطابقت ندارد .

زینی وند از ساخته شدن فیلمی خبر داد که از قاچاق و اسلحه در آن خبری نیست و گفت: به زودی فیلمی از استان سیستان و بلوچستان خواهید دید که علاوه بر آنکه در برگیرنده بازیگران طراز اول کشور است، ظرفیت های گردشگری، میراث و صنایع دستی استان را به نمایش می‌گذارد و چهره‌ای واقعی‌تر از استان سیستان و بلوچستان را معرفی می‌کند .

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا فیلمی که قرار است در استان سیستان و بلوچستان ساخته شود در مقابله با فیلم شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار خواهد بود گفت: قصد نداریم فیلمی در مقابله با فیلم نرگس آبیار بسازیم اما دوست داریم چهره‌ای واقعی از سیستان و بلوچستان را به نمایش بگذاریم. سعی داریم تا فیلمی بسازیم که حاصل تلاش افرادی باشد که در استان سیستان و بلوچستان زندگی می‌کنند و به تمام جوانب آن اشراف دارند .

زینی وند خاطرنشان کرد: هر فیلم دو جنبه فنی و تاثیرگذار و پیام‌رسان دارد هر چند فیلم وقتی که ماه کامل شد بسیار جذاب بود اما در حوزه پیام‌رسانی تصویری واقعی ارائه نکرد .

معاون سیاسی  اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان همچنین از جنبه فنی فیلم زیر نور ماه تمجید کرد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.