به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز با مقاومت و توکل به خداوند متعال و ملت بزرگ خود در جهان از عزت، شرف و استقلال بالایی برخوردار است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی با ایمان محکم، اراده قوی و ایستادگی و مقاومت توفیق های بزرگی را بدست آورد که امروز به الگوی ارزشمند برای تمامی ملت های آزاده دنیا تبدیل شده است.
امام جمعه زاهدان افزود: کشورهای سوریه، عراق و یمن با الگوگیری از مقاومت ملت ایران توانسته اند بر تمامی دشمنان غلبه کنند و اجازه تصرف سرزمین خود را به بیگانگان نداده اند.
حجت الاسلام محامی بیان کرد: ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت خود با برخورداری از توان دفاعی، نفوذ منطقه ای و ارزش های دینی با کسی مذاکره نمی کند و مسیر مقاومت خود را با قوت ادامه می دهد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است همه مسئولان با اراده محکم در راه حل مشکلات مردم به ویژه اقتصادی تلاش کنند.
وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ مشکلی در کشور حل نشدنی نیست و می توان با وحدت و تلاش تمام موانع را مرتفع کرد.
امام جمعه زاهدان با تبریک هفته مجلس گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنند در جایگاه شایسته خود قرار گیرند و با قانون گذاری، نظارت و همکاری با قوا مسیر عزت کشور را هموار سازند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین از دستگاه قضایی خواست با هرگونه فساد اداری و اقتصادی و چپاول بیت المال برخورد قاطع انجام داده و پیشگیری و برخورد با جرائم را بیش از گذشته سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی بر حاکم شدن فضای انقلابی در کشور همچون دوران دفاع مقدس تاکید کرد.
امام جمعه زاهدان با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه انسان سازی و فرصتی است تا انسان به درون خود رجوع کند و بار دیگر انجام کارهای نیک و پرهیز از کارهای ناپسند را به خود یادآوری کند.
حجت الاسلام محامی با بیان اینکه رمضان ماه آمرزش، نزول قرآن، بهار دعا و بازگشت است افزود: ماه رمضان فرصت بسیار مغتنمی است تا با روزه جان خود را شست وشو داده و در خلوت سحر با توبه و استغفار روح خویش را جلا بخشیم.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.