به گزارش روز پنجشنبه ایرنا مولوی ساداتی در این نامه ضمن تشکر از اقدامات اخیر صورت گرفته در مبارزه با عوامل مفاسد اداری و اقتصادی در سیستان و بلوچستان و با اشاره به درخواست مردم، خواستار ادامه تحقیقات و اقدام قاطع و سریع در برخورد با عوامل مفاسد اداری و اقتصادی شد.
امام جمعه اهل سنت سراوان خطاب به حجت الاسلام علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت:کارآمدی دستگاه‌ قضایی به عنوان رکن مهم نظام در مقام عمل موجب افزایش اعتماد عمومی است و پس از انتصاب بجا و حکیمانه آیت الله رئیسی توسط رهبر معظم انقلاب به ریاست قوه قضائیه و عزم راسخ در مقابله جدی با مفاسد موجی از امید را در مردم زنده کرد.
تداوم عادلانه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی در صیانت از حقوق مردم و بیت المال خواسته به حق مردم استان سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان سراوان است.
اینجانب ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند صورت گرفته ادامه تحقیقات و اقدام قاطع و سریع در رسیدگی عوامل فاسد اداری و اقتصادی و عناصر مرتبط در شهرستان سراوان و سیستان و بلوچستان که زندگی رفاهی و معیشتی هزاران نفر از مردم محروم این خطه از میهن عزیزمان را هدف زیاده خواهی نامشروع و به نوعی کمک به دشمن در تحریم اقتصادی قرار داده اند را خواستاریم بویژه در این شرایط که دشمنان تمام توان خود را برای نا امیدی مردم از نظام اسلامی گذاشته اند.
یقینا ملت عزیز ایران و مردم شریف و مرزداران با وفای سیستان و بلوچستان از آن دستگاه محترم در برخورد قاطعانه با این افراد که در بوجود آمدن بسیاری از مشکلات نقش دارند حمایت و دعای خیر خواهند کرد و نیز در این مسیر رضایت و توفیقات الهی را شامل خواهد شد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.