علی بامری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زیرسازی مسیر نوبندیان به دلگان شیخ چراغ بطول چهار و نیم کیلومتر که دسترسی بیش از 10 روستای پایین دست را به مرکز بخش و شهرستان نزدیکتر می کند.
وی بیان کرد: با ساخت این جاده مسیر ٢4 کیلومتر قبلی به ١١ کیلومتر کاهش پیدا می کند که نقش مهمی در کاهش هزینه های سوخت، حمل و نقل مسافر و کالا دارد.
رئیس اداره راه و شهرسازی چابهار گفت: یکی از راههای مهم روستایی در بخش دشتیاری راه روستای گراگی است که بیش از 10 سال مردم این روستا فاقد راه هستند و حتی تردد برای تانکر آبرسانی به دلیل حرکت شن و ماسه های روان سخت است.
وی تصریح کرد: با تلاش های انجام گرفته راه این روستا زیرسازی و مشکلات تردد در این مسیر مرتفع شده است.
بامری ادامه داد: در مجموع هفت کیلومتر از راههای روستایی چابهار در ماههای اخیر زیرسازی و آماده آسفالت می شوند.
وی بیان کرد: حدود 300 کیلومتر از جاده های روستایی شهرستان چابهار خاکی و نیازمند آسفالت، نصب ابنیه های فنی و علائم راهنمایی و رانندگی هستند.
رئیس اداره راه و شهرسازی چابهار گفت: این شهرستان در مجموع هزار و 47 کیلومتر راه دارد که 748 کیلومتر آن آسفالت است.
وی بیان کرد: راه مناسب و آسفالته از محورهای مهم توسعه برای هر منطقه است و باید هر چه سریعتر برای حل مشکلات مردم چابهار در زمینه آسفالت و بازگشایی راهها اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.
بامری ادامه داد: راه مرز ریمدان بطول بیش از 50 کیلومتر باید 2 بانده و یا بزرگراه شود تا شاهد تسهیل در صادرات و واردات کالا از طریق چابهار به کشور پاکستان باشیم.
وی حل مشکلات راههای روستایی بخش های دشتیاری، پلان و مرکزی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: سالها مردم پیگیر بازگشایی راه کلانی به گواتر هستند که به دلیل کمبود اعتبارات قادر به انجام این پروژه ها نیستیم.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.