به گزارش ایرنا، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معرفی فرمانده سابق و جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: بالاترین و اصلی ترین قدرت جمهوری اسلامی ایران ارتباط میان مردم و رهبری است.
سردار قاسم رضایی ادامه داد: امروز عزت کشور را مدیون جایگاه ولایت فقیه هستیم و تا آخرین نفس پشتیبان ایشان خواهیم بود.
وی اظهار داشت: اگر امروز نام ایران در سراسر دنیا می درخشد به سبب مدیریت ولایت فقیه است.
فرمانده مرزبانی ناجا افزود: دشمن 40 سال با حربه های مختلف تلاش کرد تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند اما هیچگاه موفقیتی نداشته است و امروزه نیز با ایجاد جنگ نرم سعی در تضعیف اعتقادات و رابطه مردم و رهبری دارد.
وی بیان کرد: دشمن با دسیسه های گوناگون در تلاش برای دور کردن مردم از اسلام، نظام و اعتقاداتشان است اما ملت ایران هوشیارتر از گذشته تمام این توطئه ها را شناخته و دشمنان را ناامید و سرشکسته کرده است و همچنان باعث شکست آنان می شود.
سردار رضایی با بیان اینکه اعتقاد به شهادت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است ادامه داد: اگر امروز این آرامش و آسایش را در جامعه داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم.
فرمانده مرزبانی ناجا با محکوم کردن اقدام وقیحانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران، تصریح کرد: سردمداران آمریکا همچون گذشته باز هم مرتکب اشتباه بزرگی شد چرا که این حرکت باعث وحدت و حمایت بیشتر مردم و مسئولان از سپاه شد.
وی افزود: امروز ما مرزبانان انقلاب اسلامی با افتخار و یک صدا شعار «من یک پاسدارم» را سر می دهیم و دشمن بداند تمام کشور و ملت ایران پاسدارند.
وی با بیان اینکه حادثه سیل اخیر انسجام مردم را به زیبایی نشان داد گفت: این سیل انسجام ملت ایران را به خوبی و شایستگی نشان داد به طوریکه عموم مردم برای کمک رسانی به سیلزدگان مشتاق هستند و در این رابطه از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.
سردار رضایی با تبریک اعیاد شعبانیه و مناسبت های مختلف این ماه اظهار داشت: با توجه به جایگاه والای مرزبان، تلاش می کنیم پنجم شعبان نیز به عنوان روز مرزبان در تقویم کشور ثبت شود.
به گزارش ایرنا مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا کشور، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان استانی و همچنین مرزبانان و خانواده شهدا در سرسرای فرماندهی مرزبانی استان برگزار شد.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.